Volgers

dinsdag 28 maart 2017

Groetjes uit Nederland......

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

Goedemorgen,

Vandaag geen challenge kaart maar een kleine Swap met mijn 
My Besties Spanish Challenge Blog collega's.

Het leek ons leuk om wat voor elkaar te maken en wat stansjes met elkaar uit te wisselen.
Nu ben ik de enige die in Nederland woon, dus dat is best lastig.
Maar goed, ik heb dit voor Lidia in Costa Rica en voor Maria Cecilia in Mexico gebruikt.

Omdat ik het wel leuk vind om een klein beetje cultuur mee te geven heb ik een gift bag gemaakt.
Ik heb de touwtjes eraf gehaald ( zat alleen maar in de weg ) en ik heb het tasje een Nederlands tintje gegeven.


Dit is de tas met boerin Tilda.
Papier is van Amy Design Oud Hollands collectie.
Op de achterkant heb ik de landkaart van Nederland gebruikt, alleen jammer dat ik in het water woon.... hahaha, Flevoland is nog geen land.


En zo is mijn andere tas geworden met Boer Edwin.
Ze zijn goed ontvangen met een extraatje van Action..... dus ik kan weer opgelucht adem halen.

Gezellig dat je even langs kwam, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.
Ik wens iedereen een fijne dag toe en hopelijk weer tot snel.

Liefs,




1 opmerking:

  1. Wauw.....prachtig Bianca....dit spreekt mij natuurlijk enorm aan met twee kinderen in het buitenland!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.