Volgers

maandag 19 september 2016

100........

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

Goedemorgen,

Zoals ik vorige week al schreef op mijn blog bericht hebben wij bij ScrapbookStampSociety feest.


Van harte gefeliciteerd DT leden en natuurlijk ook onze sponsor Sherri Baldy.

Omdat het feest is geven wij extra prijzen weg.

3 Winners........................5 digi’s and Gastdesigner 
3 second winners ........................3 digi’s; 
5 third winners.............................1 digi; 
2 Winners......................3 digi’s and Gastdesigner; DT winner 
3 winners ............................1 digi; DT

Dus doe gezellig mee.

Ik heb speciaal voor deze gelegenheid een kaart gemaakt met daarop in het groot 100.
My Besties Love Letters by Sherri Baldy heb ik aangepast, deze digi kan je trouwens


Sorry maar inderdaad mijn kaart is weer helemaal in het roze.... ik hou ervan.

Wat heb ik gebruikt voor mijn kaart:
Dutch Doobadoo card art pop up card ovaal.
Dutch Doobadoo A4 numbers.
Doohickey Magnolia Dream Tag en diverse uit volume 11.
Magnolia Vintage box 1.
Leane Creatief mal Feest. 
Lint en parels.

9 opmerkingen:

  1. Your card is fantastic Bianca! I love it!
    xoxo Olga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtigggggggg en dank je wel Bianca staat nog mooi te pronken op mijn pctje.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is beautiful Thank you for joining into our challenge at Colour it, Create It, Show it off
    Michelle DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wonderful creation!
    Thank you for sharing with us at World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Tracey DT World Wide Open Design Team Challenge
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I just love your project, its so beautiful, nice work.
    Thank you for sharing with us here today at World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Annette DT Registered Owners/Admin for World Wide Open Design Team Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met jullie 100ste plaatsing. Prachtige kaart heb je gemaakt.
    Dank je wel voor je deelname aan Colour it Create it Show it off
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig is je kaart Bianca, ik vind het roze harstikke leuk, leuk gedaan met de grote cijfers.
    Dank je wel voor het meedoen bij My Besties Dutch Girls Designs.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fabulous card - super pretty in Pink.
    Thanks for playing along at In the Pink this time.
    Good luck.
    Debs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Precious...Thank you very much, for participating September of challenge
    http://coloritcreateitshowitoff.blogspot.com.es/

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.